« Home | [Senja jumaat] » | [Saturday Photo Flava] » | [Merdeka lah sangat] » | [senaman otak] » | [Balut] » | [checkmate] » | aku mengantuk » | [High and dry] » | [World cup feva] » | [Battle Royale] »

Sentuhan Terbaru

Maaf kepada semua pengunjung(macam ada je) kerana dah lama tak update blog ni. Dah lama aku x sentuh internet sampai lebam, membuatkan aku tak sempat nak log in masuk blog ni. Sini ada sikit update, hasil-hasil kerja aku yang tak seberapa. Nak usha sampai rabak pun takde hal, Chill~



Aku takde kerja so aku buatkan wallpaper untuk kawan aku dengan menggunakan cara Louis Vuitton. Takde apa pun yang special kat sini pasal aku ikut pattern dia bulat-bulat. Much respect to LV!



Ini pulak untuk profile Myspace aku, haha sangat membosankan.



Character Design untuk projek animasi aku (baru belaja pakai flash,mcm sengal je..haha)



Nama character yang mcm lahanat ni Husin Babi (Dewa Stone)..hihih



Testing je ni..

Ok la, tu jer aku nak update untuk kali ni. Ada lagi sebenarnye tapi mata dah rabak gila ni..tak cukup tido.. have a nice day peeps..Chill~

About me

  • I'm StonedRaiderz
  • From Kuala Lumpur, Malaysia
  • Live in Kuala Lumpur, a student in some college, graffiti writer, graphic designer wannabes, photographer wannabes but a real mankind in the making.
My profile