« Home | [Merdeka lah sangat] » | [senaman otak] » | [Balut] » | [checkmate] » | aku mengantuk » | [High and dry] » | [World cup feva] » | [Battle Royale] » | [Musim hujan] » | [Valley of chrome] »

[Saturday Photo Flava]

Pada 5hb lepas, aku Butet dan Syai telah pergi ke Laman Seni untuk melawat kawan aku(madstoner) yang bukak counter kat sana. Pengunjung yang datang boleh tahan ramai jugak, itu pun fasal kami datang lambat. Di samping itu jugak, kitorang telah menjalankan sesi fotografi dekat kawasan balai seni ni. Korang usha la sendiri gambar-gambar yang kitorang tangkap. Kebanyakkannya disnap oleh Butet dan aku menjadi mangsa dengan diarah menjadi model yang tetap kacak di mata korang..hahahahaha


Dah penat jalan cuci muka dulu la..


Di hujung-hujung acara..


Kg. Baru


My Precious


Bersama kekasih tersayang

Begitulah ceriteranya, sebenarnya banyak lagi situasi yang berlaku tapi disebabkan aku sedang diserang penyakit di dalam perut yang kronik, aku tak berdaya nak menceritakan semuanya. Tengoklah esok-esok ke aku tambah lagi. Terima kaseh daun keladi, Esok-esok datanglah lagi. Chill~

Bukan counter aaa, booth, booth atau gerai.

Ni URL blog aku http://avantgarde-zine.blogspot.com/

sori tak inform!

stone

zaki.. aku suka pic last skali
yang ratu hati tuh
cool sangatttt!!!

to stone : okey..hahaha aku tak igt la nama booth tu..tu yg aku tulis counter jerk..ok da linkup dah

totin : thanks..heheh aku mmg cool..wahahaha

Post a Comment

About me

  • I'm StonedRaiderz
  • From Kuala Lumpur, Malaysia
  • Live in Kuala Lumpur, a student in some college, graffiti writer, graphic designer wannabes, photographer wannabes but a real mankind in the making.
My profile